Tuesday, August 3, 2010

怎樣應付廣告電話

Case 1:

 「喂﹖」
 「你好先生,我叫 xxx,是 Sxxday 打來,先生你是否 9xxx-xxxx 的機主﹖」
 「係,想點﹖」
 「無,我想同你介紹一個最新的優惠計劃,月費加 $30 就可以發一百個短 訊......(下刪字若干),你有沒有興趣 join﹖」
 「哦, 對不起,無興趣。」
 「點解呀﹖才三毫子一個,比你現在的便宜很多呢。」
 「對不起,真的不需要。」
 「真的是個好優惠,能給你省錢呢,點解唔要呀﹖」
 「 點解﹖因為我有錢。」
 「......」三秒後電話掛斷。

 (到現在依然為一句「我有錢」而感到興奮)


 Case 2:

 「喂﹖」
 「你好先生,我叫 xxx,是 Sxxrtone 打來,先生你是否 9xxx-xxxx 的機主﹖」
 「唔係。」
 「......」呆左 3 秒「咁請問你係咪長期使用 9xxx-xxxx 呢﹖」
 「唔係。」(講大話)
 「......」又呆 3 秒「咁好丫,唔該晒。」


 Case 3:

 Buffet Club 打來,賣咩 10 幾間酒店食餐 membership
 「你好先生,我地有 Buffet Club 個 promotion,以后你去酒店食飯,係 member,全部 半價......」
 「我唔出街食飯的。」
 「唔係喎?如果你同朋友去食飯,用一次依個 service,已經抵返晒啦。」
 「我無朋友的。」
 「......」dead air 左一陣「哦,咁好呀,唔該你。」


 Case 4:

 「喂﹖」
 「先生你好,我叫 xxx,係 abc(某推銷公司)打來,先生請問你係咪 9xxx-xxxx既機主﹖」
 「係。」
 「我想同你介紹一個最新的優惠計劃,唔駛錢就可以享用某某優惠三個月......(下刪數百字),你有冇興趣參加﹖」
 「哦﹖ 對唔住,冇。」
 「唔係喎,唔駛錢喎,點解唔要﹖」
 「對唔住,我真係冇需要。」
 「真係唔駛錢喎,不如你試下先丫。」
 「唔駛錢我就要用,你當我乞衣呀﹖」
 「......」電話即時掛斷。


 Case 5:

 「你好,我叫 xxx,係 XYZ(某推銷公司)打來,先生請問你係咪 9xxx-xxxx 既機主﹖」
 「Sorry,我而家向大陸。」
 「哦,唔好意思,咁我遲 d 再打過黎丫,先生你通常幾時向香港﹖」
 「Sorry,我呢世都向大陸。」
 「......」電話掛斷。


 Case 6:

 「喂﹖」
 「你好先生,我叫 xxx,是 Sxxday 打來,先生你是否 9xxx-xxxx 的機主﹖」
 「係,點﹖」
 「無,我想同你介紹一個最新的優惠計劃,月費加 $30 就可以發一百個短訊...(下刪字若干),你有沒有興趣 join﹖」
 「哦,對不起,我而加唔得閒,不如你俾你手提電話號碼我,我遲 d 打翻俾你啦。」
 「喔,對不起,我地唔可以咁做。」
 「你都唔鍾意d人亂打電話俾你吧﹖」
 「喔,係,喔。」dead air...
 「咁你明我意思啦。」(收線) 


你知唔知我怎樣應付廣告電話 in HK?  好簡單, 我會用英文叫佢用英語同我講!!
Ed


No comments:

Post a Comment